31/12-12

Sista dagen på året, sista gången för i år jag skriver "Hej bloggen". Det känns skönt att det här kapitlet avslutas på ett så bra sätt som det gör, jag är lycklig och har varit hela året. Mot- och framgångar har prytt mitt och många andras år, men det är ju så man utvecklar sig. Eller hur? Ångrar ingenting jag gjort 2012. Skulle nästan kunna göra om allt igen! Fast... nu ska jag se till att 2013 blir tusen gånger bättre och tusen gånger roligare. 
 
Min förkylning verkar vara här för att stanna, men lite piggare känner jag mig ändå nu. I natt/morse var det hemskt, feber och jätteont i bihålor, öron och hals. Men efter två riktigt roliga uteritter på Frolle och Exet, som också var det perfekta avslutet på det här ridåret, känns det mycket bättre! Jag har precis duschat och sitter och väntar på att håret ska torka, haha.. Jag har så himla tjockt hår så det tar ett tag. Strax ska jag käka nyårsmiddag med familjen - oxfilé, ädelostsås, potatisgratäng och kokosbanan till efterrätt. Mums! Vi käkar nu för att jag ska bort ikväll, till Felicia och firar tolvslaget med henne. Det blir kanon! 
 
Förresten, det blev inget KM för mig idag med tanke på att jag är sjuk. Dessutom så var jag inte så sugen att tävla heller, gillar inte att tävla på vintern och har blivit lite avskräckt från tidigare i år. Men det passade perfekt med en uteritt och låta Frollisen galoppera på fort som tusan på snövägarna. Det var riktigt roligt och jag Frolle uppskattade det! 
 
 
Såhär såg det ut utanför mitt fönster i morse, fint va?! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|