ÅRSRESUMÉ DEL 1

Slutade år 2011 och började år 2012 med att komma tvåa i KM. Kolla in professorluggen, dör så söt! 
Tävlade i Högbo, i 20 minusgrader. Verkligen inte något jag tänker göra om, för både min och Frolles skull. Den här tävlingen vill jag helst glömma, det gick inte bra och hemresan var fruktansvärd... 
Nästa tävling var i Mars, i Sundsvall. Vi vann LA:4 och klarade vårat andra kval för nationellt i FEI Inledande. 
Nästa tävling hölls på hemmaplan. I LA:1 fick vi 66,31% och i LA:P1 fick 63,68%. 
Det dröjde ett tag till nästa tävling, drygt 2 månader faktiskt. Jag tränade så mycket som möjligt, mest nationella program och även delar ur LA:P1. Startade en LA:P1 i Bollnäs där jag kom tvåa efter klubbkamraten Lisa. Vi fick 63,94%. 
Tränade en sista gång för Lena innan jag åkte till Turkiet. Frolle var så fin den träningen! 
Åkte till TURKIET med världens bästa vänner! Ta mig tillbaka... 
Gick ut grunskolan :D 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|