ETT PROV KVAR

Nu har jag bara ett prov och en redovisning kvar att beta av innan jullovet! Bara 8 dagar kvar nu, och 6 skoldagar... Jag skrev mitt sista matteprov för den här terminen idag efter ordinarie lektionerna. Det handlade om procent, promille och ppm som jag faktiskt tycker är roligt. Men vi får se hur kul jag tycker det är efter att ha fått veta resultatet ;) I morgon är det ett fronter-prov i fysiologi, vilket jag sitter och råpluggar just nu. Men det gör mig faktiskt bara ännu mer taggad på att börja träna, kan dock inte göra något nu pga min huvudvärk och att jag är på väg att bli förkyld. 
Redovisningen äger rum på onsdag, då vi ska presentera vår gård "Bää gård" i tävlingen "Årets miljövänligaste gård". Vi kommer redovisa inför en jury där 3 av personerna kommer från KRAV, LRF och Länsstyrelsen. Det ska bli roligt, och jag tror verkligen på vår gård :) 
 
Har ni (som går i skolan då) några prov, redovisningar eller inlämningar kvar att göra eller har ni bara "julmys" kvar nu? 
 
 
Två datorer kan vara bra att ha när man både ska blogga, plugga, svara på lite mejl och lyssna på musik! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|