Kommentarer
Postat av: matilda

att hästen inte dampar loss (a

Svar: Haha! Det kan ju vara bra ;)
Pernilla Hägglund

2012-12-16 @ 20:37:51
URL: http://skogsrusset.blogg.se
Postat av: Hanna

Att jag vill tävla, så jag inte är irriterad/arg för då blir det lätt Att jag smittar av mig på min ponny och då blir allt kaos, vad är viktigast för dig ? ;)

Svar: Jobbigt i sånna situationer, bra att du jobbar med det!
Det viktigaste för mig på tävling är att hitta ett lugn mellan mig och Frolle och genom det kunna bygga upp en bra känsla. När man har en bra känsla inne på banan spelar procenten ingen roll, för då har man kommit längre i utvecklingen i förhållandet till sin häst vilket jag tycker är helt fantastiskt! Finns inget bättre än att lämna tävlingsplatsen lycklig med sin allra bästa vän i släpet som man dessutom kommit ett steg närmare! :)
Pernilla Hägglund

2012-12-27 @ 22:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|