GOD KVÄLL

Hej på er, finisar! Hoppas lördagshumöret är på topp, det är mitt :D 
 
Jag blev klar i stallet vid tio i morse, skönt att ha det gjort på morgonen! Roligt att rida var det dock inte för shit vilket väder det varit/är idag. Bokstavligen s-n-ö-s-t-o-r-m, så förkylningen kommer förmodligen när som helst bryta ut. Åkte därefter in till stan med en av mina systrar och handlade julklappar samt fikade på goaste Jambo. Det blev ingenting till mig själv den här gången, men jag fyller ju ändå snart år plus så är det snart julafton. GALET NÄRA NU FÖRRESTEN!! 
 
Nu ska jag förbereda något/några tidsinställda till er :) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|