JULKLAPPAR + FÖDELSEDAGSPRESENTER

  • Pengar från farmor, farfar och mormor
  • Justin Bieber Someday hudkräm och parfym från min syster Annika
  • Handväska med nitar MAD LADY från mamma & pappa
  • 3 par trosor och ett par pyjamasbyxor från min syster Madelene
  • 4 hudkrämer The Body Shop från min systers pojkvän Erik 
  • Foto/Julhälsning på Jennie och Indra från Jennie och Indra
  • Fotoalbum från mamma och pappa
  • Transparent blus från Madelene
  • Korg med hudkräm, nagelfil, nagellack och duschtvål från Jennie 
  • Ljuslykta från Erica (som inte fastnade på bild, men den är riktigt riktigt fin!)
  • Snabbandage Back on Track från mamma och pappa
  • Crosstrainer Energetics från mamma och pappa 
  • Ridbyxor Equipage (svarta) från pappa (som köpte dom helt själv, imponerande!)
  • Dressyrschabrak Schockemöhle Sports Dynamic Style från mamma och pappa (marinblått)
  • Benlindor Lami-Cell från mamma och pappa (orangea)
  • Biobiljett till "The Hobbit" från Annika och hennes pojkvän Erik
 


Kommentarer
Postat av: Myran

Riktigt snygga ridbyxor och schabrak! =)

Svar: Kan bara hålla med! :)
Pernilla Hägglund

2012-12-26 @ 21:18:05
URL: http://trinnie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|