2012-11-11

Hej på er gosisar! Hoppas eran söndag har varit bra! 
 
Jag tog sovmorgon i morse, kände att jag behövde det efter festligheterna igår! Ryttargalan var helskön. Det är en kväll jag sent kommer glömma. Träffade massor av balla människor, åt god mat, fick se snygga kläder under Ryttarstugans modevisning, applåderade åt helgrymma pristagare, sjöng hästvisor så jag fick ont i halsen och ja... Det var otroligt roligt! Och det bästa med hela kvällen var kanske att Hudiksvalls Rid & Ponnyklubb blev Årets Ridskola! Gud så förvånad allihopa blev, och glada. Det blev verkligen fart i arenan då, haha. Brudarna från Glada Hudik lyfte taket rejält :D 
 
Fikade hos min syster idag, firade världens bästa pappa på farsdag. Jag har även jobbat lite och varit ute och ridit med Madde på Exet. Frolle visade vad han kunde idag och sprätte med frambenen i en travlängning. Jag blev så glad! 
 
Nu ska jag avrunda dagen med att lägga mig i sängen med fräsch musik i öronen, uppdaterar er mer i morgon! 
 
 
 
 
Vad rörigt det blev, haha! Skyller på att jag är halvt död efter alla helgens bravader.. ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|