ELITLAGSMIDDAGEN

Elitlagsmiddagen igår var verkligen lyckad! Det var jätteroligt, med härliga personer, god mat, x-factor och skratt. Vi fick visa runt allihopa här hemma på gården - ladugården, huset, ungdjursladugården, stallet etc. Förrätten var lite självplock, det var bland annat grönsaksstaplar, olika dippar, pizzabullar, smördegsrullar med mögelost, kex och brie osv. Till varmrätt var det potatisgratäng, grönsakssallad och kärlknöl. Verkligen supergott! Sedan tog vi en paus, kikade på x-factor (1D-tokiga lagkamrater, haha...) och gick ut och tittade runt lite. När Lena och Carro (tränare och lagledare) kom vid halv tio åt vi världens godaste paj. 
Alla åkte hem runt halv tolv, så det blev väldigt sent för mig. Sov liksom bara 4 timmar i natt... 
 
 
Bild från min Instagram, där heter jag @pernillahagglund :) 


Kommentarer
Postat av: Tilda Åkesson

Fin header! :) Kika gärna in på min blogg! :)

Svar: Tack. Det kan jag göra :)
Pernilla Hägglund

2012-11-04 @ 13:01:39
URL: http://tildaakesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|