HEJ MÅNDAG

Hej måndag, hej bloggen, hej ny vecka! Vaknade upp med ett leende på läpparna i morse, så skönt. Hittade en ledig plats på tåget och halvsov hela vägen till Gävle med grym musik i öronen. Helt okej morgon! 
 
Jag sitter just nu på en naturbrukslektion, vi håller på med stereotypa beteendestörningaer hos olika djurarter. Jag har häst, som man tydligen inte fick ha egentligen men jag hade redan börjat så fick fortsätta ändå. Ganska intressant faktiskt. Håller på med powerpointen nu, lite klurigt men det funkar. 
 
Längtar till jag sätter mig på bussen hem, höjer volymen och dricker yoggi. När jag kommer hem ska jag ut och mysa på min lurvboll, vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Det beror på hur vägarna ser ut, om det är hårt eller mjukt. Mysmåndag! ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|