STUDIEDAG

Jag uppdaterade tyvärr ingenting igår då jag inte mådde särskilt bra. Hela dagen var jag skittrött och irriterad på typ allt. Träningen igår gick inte heller så bra. Därför la jag bloggen åt sidan och la mig i sängen istället. 
 
Idag känns det mycket bättre, även om jag var tvungen att gå upp 07:00 på ens studiedag för att åka till tandläkaren.. 
 
Har planerat att rida till Änga med Frolle idag, dit vi red i lördags också. Lattja runt lite och ha roligt är det tänkt. Jag ska även longera Exet och kolla om han fortfarande är halt eller om det är bra. Han haltar inte i hagen när han springer så det var nog som jag trodde, en vrickning. 
 
Jag har precis skickat iväg ett meddelande till Frolles troligtvis förrförra ägare. Hoppas hoppas hoppas att det är hon. Jag vill så gärna veta hur hans förra ägare har upplevt honom och vad dom har använt honom till. Spännande va? :D 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|