GOOD DAY

Sovmorgon, två ridpass i solskenet, dressytävling och tacos beskriver min lördag. Frolle skrittades lite lugnt i skogen eftersom han gått två hårda träningar på rad och Exet fick jobba ordentligt, uppåt och framåt. Nu efter att ha varit på ridskolan och jobbat under dressyrtävlingarna skulle jag nästan kunna gå ut och trimma dom igen, haha. Man blir så himla sugen på att rida och tävla själv när man ser andra, eller hur? Fick se en hel del fina och pampiga ekipage, som jag ska ha lite som inspiration i bakhuvudet. 
 
Jag har lite av en bloggtorka just nu så ni får mer än gärna komma med några tips! Kramisar :) 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är dina favorithästar i alla kategorier A-storhäst i dressyr?
Vilka är dina favorithästar i alla kategorier A-storhäst i hoppning?
Vilka är dina favorithästar i alla kategorier A-storhäst på din klubb i dressyr?
Vilka är dina favorithästar i alla kategorier A -storhäst på din klubb i hoppning?
FÖRUTOM EXET OCH FROLLE!;)

2013-04-20 @ 21:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|