HÅLLER PÅ

Igår red jag och Frolle lite markarbete på banan och när jag skrittade av passade jag på att spela in en video-blogg om passet och vad vi gjorde och sådär. Dock ville inte internet samarbeta med mig så filmen är på väg upp nu istället! Tur skolan ligger centralt i Gävle så det finns 3G, haha.. 
Frolle var superduktig igår, trots hagelskurar. Exet var också duktig under våran minitur i spöregnet. Inte det roligaste att rida när det regnar när hästen hela tiden vill ha rumpan mot regnet.. 
 
Nu ska jag strax åka hemåt, eller ja om en timma. Men jag kommer hem runt två och det är ju helt underbart! Planerar att rida Frolle och sedan gå ut och träna lite. Chill eftermiddag alltså! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|