IT'S FRIDAY

Tjenare! :) 
 
Jag har tillbringat hela min påsklovsfredag i stallet. Hållt igång tvättmaskinen hela dagen för att tvätta det som ska med i morgon, så den är väll överhettad nu. Haha. I morse runt elva höll jag i en lektion för Erica och Buttler, även jag fick hoppa upp och känna lite på honom. Vet inte om Erica har gjort någon analys över passet ännu, men annars kan ni hålla lite utkik på hennes blogg. Efter det gick jag ner och gjorde stallet, dvs mockade och packade hö samt gjorde i ordning transporten så Frolle får det mysigt under resan i morgon. Runt 13 kom Svantes före detta ägare och hälsade på, de verkade nöjda och glada men såklart saknade dom honom lite! Sedan har jag putsat det som ska med i morgon plus Exets träns, som säkert inte blivit rengjort på ett år(blir lätt så om man inte tävlar så man gör rent det då, heheh), packat extra hösäckar som ska med, packat, varit ut och skrittat i över en timma på Frolle och gjort annat småfix. Nu ska jag göra lite styrkeövningar för bålen och sedan sova! S-k-ö-n-t. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|