REAL

Efter en veckas påsklov och två veckor praktik sitter jag på REAL igen.. Skönt att träffa tjejerna men inte lika roligt att komma tillbaka till scheman fullspäckade med nationella prov. Avslutade precis läsförståelsen i svenskan, gick helt okej tycker jag. Kommer dock inte kunna toppa betyget jag fick på talet ;) Nu väntar 2,5 timmars hål och sedan ska vi åka ut till Lervik för ridning och sedan hemma. Känns sjukt onödigt när man kunnat åka hem nu, men är det Ryttartest-träning så är det.. Jag vill heeeem och rida istället!! 
 
Usch vad negativ jag känner mig. Det ska bli skitkul att rida en sväng på lervik och sedan åka buss 2 timmar hem! Jag längtar! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|