Rubrik

Hallå! Ledsen över att jag inte har bloggat något, men jag har inte mått så värst bra. Igår när jag satt och kikade på dressyren fick jag världens huvudvärk som höll i sig under hela kvällen även om jag tog värktabletter. Red Frolle, som gick jättebra, men orkade inte rida Exet efter det så jag gick in och la mig. Kunde inte äta något på kvällen heller då jag var illamående också. Har inte sovit så bra under natten, utan vridit och vänt på mig och drömt mardrömmar. Åt ingen frukost förutom lite juice, ipren, vitamintablett och en kiwi. Mer än så fick jag inte ner förrän vid 2 efter att jag sovit några timmar till. Sedan mådde jag i alla fall lite bättre, åt middag och lade mig på soffan en stund med rå potatis på pannan haha. Tog mig ut till stallet också så nu har jag varit ute och skrittat både Frolle och Exet samt mockat. Nu mår jag nästan som vanligt igen i alla fall! Hästlukt gör susen ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|