Helgen i Vännäs

Hallå! Nu är jag hemma, vi rullade in i vårat kära Nickora strax efter 23 igår kväll. Skönt!
 
Jag hade faktiskt 2 blåa rosetter i framrutan på vägen hem, för vi tog nämligen andrplaceringen i LA:P1 igår också. Vi fick 64,04%. Frolle kändes fin, men inte toppenfin. Både han och jag var lite loj av värmen och jag hade säkert lite solstingskänning efter att ha suttit i solen hela förmiddagen och kollat på dom lokala klasserna. Stallet var oisolerat också så det var sjukt kvavt där inne. Har så himla goa bilder på Frolle som låg och sov när jag kom och skulle knoppa, haha! 
I FEI Mästerskap blev det inte alls särskilt bra. Jag fick igång honom ganska bra i ökningarna, men liksom ingen wow-känsla. Framridningen blev stressig för jag visste inte om jag skulle in på ännu en prisutdelning för NM, men blev ändå längre än väntat för att dom hamnade efter med tiderna. Dålig framridning = okoncentrerad och lite förbannad Pernilla = 0 feeling inne på banan. Vi gjorde det vi skulle men inte tillräckligt bra. Vi fick 60,94%. 
 
Det har varit en bra helg, synd att jag tappade bort mig helt i LA:4an på lördagen.. Annars hade jag blivit placerad i NM. Men är otroligt stolt och nöjd över Frolle som presterade superbra i FEI Lagtävlan! Världens bästa grabb ♥
 
 


Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Vad fina ni är! :)

Svar: Tack så mycket!
Pernilla Hägglund

2013-08-06 @ 11:03:47
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|