Hösttävlingar

Nu är höstens tävlingar inplanerade. Jag rider för tredje året i rad med i HRPK's elitlag, och i år hoppas vi på att komma vidare till Lag SM efter två år som trea. Ska bli väldigt roligt! 
 
Jag startar en LA:P1 i Edsbyn 31 augusti, alltså om två veckor. Jag vill liksom känna på det programmet innan eliten drar igång, även om jag har ridit det rätt mycket i år. Men det skadar ju inte i alla fall! 
Första elitomgången går i på Falu Ridklubb den 14-15 september. På lördagen rider jag en LA:P1 som uppvärmningsklass och på söndagen Lagtävlan för Ponnyallsvenskan samt LA:P1 då som är elit. 
Sedan är det förmodligen på hemmaplan sista helgen i september, med både distriksmästerskap och elitomgång. Sist men inte minst är det på Högbo Ridklubb som anordnar trejde elitomgången och även två nationella klasser. Dock har inte propparna kommit ut för Högbo och Hudik än, så vi får se om det blir ändrat eller inte. 
Beroende på hur det går för oss under dessa omgångar kommer vi eventuellt åka till Nordhalland i November för att rida Lag SM. Hoppas, hoppas, hoppas! 
 
 
Förra årets urgrymma lagtjejer ♥


Kommentarer
Postat av: :)

Ååå vad kul! Hoppas det får bra :)

Svar: Ja det ska bli super! Jag med :D
Pernilla Hägglund

2013-08-21 @ 18:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|