2013-12-12

Tja! Sitter på mitt rum och känner typ hur hela huset gungar.. Men hej, Ivar, var det bara du? Haha gud.
 
Jag kände inte alls för att skritta ut på Frolle idag och riskera att få något svävande föremål på oss, så grabbarna fick komma in tidigt och gosa ner sig i boxarna som var fyllda med nytt spån och massor av hö. De klagade inte! Så nu när det blev en ledig kväll för mig har jag letat på alla jäkla hemsidor efter en fin nyårstopp. Den jag velat ha länge nu visade sig inte finnas kvar i min storlek så jag köpte en annan, men den är ju också fin. Jag kommer i alla glittra som tusan! 
 
Nu ska jag sätta ihop ett inlägg med bilder från min och Frolles snöpulsning. De är riktigt fina och jag längtar efter att få visa er!
Hoppas ni tyckte filmsnutten var bra förresten :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|