2013-12-17

Gooooodmorgon! Gud, det är ju värsta vårvädret ute. Tio plusgrader, regn och smältande snö är väll inte direkt vad man vill ha när det är julafton om sju dagar.. Vi får hoppas på att det kommer lite snö i helgen åtminstone. 
 
Som vanligt idag är det praktik. Det känns tråkigt att komma dit och inte Indy är där. Jag gillade henne verkligen!
Jag börjar med Frolle som vanligt och tömkör honom i ridhuset, sedan mellan 12-16 får vi se vad jag gör. Klockan fyra kommer knattarna till stallet och då ska jag hjälpa dom. Sen är det ingen mer praktik förrän vecka 3. 
 
Nu ska jag gå ut och göra i ordning Frolleman. Uppdaterar er mer under dagen! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|