Att se fram emot

Jag har massor av saker att se fram emot nu. Kanske inte så stora saker, men det är dom små som gör livet helt underbart att leva! Tänkte i alla fall skriva upp några plus här. 
 
♥ Jag och min klass ska gå på Church Street. På torsdag efter skolan ska vi iväg och käka, som en av våra traditioner innan varje terminslov. Kan inte bli bättre än med världens bästa tjejer och godaste maten! 
 
♥ Jullov. På fredag avslutar vi andra höstterminen och halva tiden av gymnasieåren har gått! Så sjukt skönt att veta att det bara är halva kvar liksom. Och två veckor lov kommer verkligen sitta fint nu. 
 
♥ Jag fyller 17 år. På lördag, 21:a december, är det äntligen min dag! Det bästa av allt är att det bara är ett år kvar tills jag fyller 18, woho!
 
♥ Utvecklingsteamsavslutning och träning för Fredrik Böhling. Längesen jag tränade för honom nu så det ska bli jätteroligt att se hur han tycker vi utvecklats. Dessutom ska det bli skönt att avbsluta höstens utvecklingsteam och få diplom. 
 
♥ Jag firar nyår i Stockholm. Jag hänger med min pojkvän och hans familj hem till dom någon dag innan nyår och stannar där till den tredje januari. Ska bli riktigt roligt att fira med Fredrik och i Stockholm! 
 
♥ Ridledarkurs. I januari drar en ridledarkurs som jag är anmäld till igång. Superbra chans och otroligt nyttig grej! Det ska bli jätteroligt. 
 
 
Vad ser ni fram emot? 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|