Hej!

Hejsan! Hoppas ni gillar bilderna på mig och Frolle lika mycket som jag. Jag tycker han passade så bra i den rosa outfiten, håller ni inte med? 

Jag är i Stockholm hos min pojkvän nu. Idag har vi varit ute på en promenad vid Mälaren. Det var så sjukt fint, i solnedgången och allt! Nu gör vi i ordning oss för att fira nyår. 
Om jag inte skriver mer ikväll så skriver jag det nu - GOTT NYTT ÅR ÄLSKADE NI! Jag hoppas ni får ett grymt avslut på 2013 och en ännu grymmare start på 2014. 

Mitt 2013 har varit så bra på alla vis. Kanonbra tävlingssäsong, träffade världens underbaraste människa, fick ett nytt superfint stall och bästa bebishästen! Känner på mig att 2014 kommer bli otroligt bra det med. Så taggad! Nu kör vi! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|