Min dag ♥

Godmorgon! Till att börja med vill jag be om ursäkt för att jag inte bloggat något de senaste dagarna. Jag har haft det lite stressigt med inlämningar och prov. Men allt har gått bra så nu är det lugnt, med JULLOV
 
Idag är det min dag. Jag fyller 17 år! Vaknade upp bredvid världens finaste människa och har redan fått många fina presenter från familjen vid frukostbordet. Men trots att jag fyller år är det dags att gå ut till mina fina grabbar. Jag ska tömköra Leon och jogga Frolle. Ser fram emot det! 
 
Jag lovar att försöka uppdatera er mer under dagen. Kram! 
 
 
I torsdags var jag och tjejerna på Church Street i Gävle och käkade. Otroligt gott! 


Kommentarer
Postat av: Erica

Grattis fina du! :)

Svar: Tack <3
Pernilla Hägglund

2013-12-21 @ 18:02:19
URL: http://ericaschedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|