Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Du! Bara en liten sak! Ser att du har rosa reflexer, och även om dom såklart funkar bättre än att inte har några alls så är dom väldigt mycket sämre än gula reflexer. Vet inte hur mycket exakt men en bilist sa att hon en gång sett ryttaren på väldigt långt avstånd då den haft gula reflexer men såg inte hästen med rosa reflexer innan det var 10 meters avstånd! Så tänk på det om du ska ut på vägarna i vinter ♥ ♥ ♥

Svar: Jasså, det har jag inte tänkt på! Ska tänka på det i framtiden :)
Pernilla Hägglund

2013-12-09 @ 20:01:20
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|