ALLA ♥ DAG

Hej på er sötnosar ♥
 
Hoppas alla ni har haft en fin alla hjärtans dag! Började dagen med att lägga två presenter till mamma och pappa på bordet som dom skulle se vid frukosten. Kändes kanonbra att lämna huset då. Mamma fick en glasbjörn som håller i ett hjärta och bakom den är det en skylt med en fin text. Pappa fick en stor stenskylt med text på och ett hjärta i ena hörnet. Verkligen superfina som jag hittade på Interiörhörnan alldeles utanför skolan. Det finns otroligt fina och roliga saker där, jag och mina klasskompisar brukar gå dit på lunchen och kika på allt haha! 
Sedan har min dag inte varit så mycket mer märkvärdig. Blev jätteglad för en väns skull på hemresan, och det gjorde hela mig varm! Har varit ute på en riktigt mysig tur på Frolleman, gasade på lite. På hemvägen träffade jag på Matilda som skulle åt samma håll som mig. Kul att prata lite med henne, längesen sist. Vi har gått i samma klass genom högstadiet, men som med alla andra gamla klasskompisar skildes vi åt vid sommarlovet. Superkul! 
 
 
Jag idag! :) 


Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Låter som en bra dag igår, då håller vi tumme att helgen går i samma tecken=))

Svar: Ja, det får vi verkligen göra!
Pernilla Hägglund

2013-02-15 @ 12:18:40
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|