GOOD NIGHT

Hej! Ledsen för att jag varit så oaktiv idag... Jag har verkligen haft en fullspäckad dag, något att göra hela tiden. Började med att rida Frolle i soluppgången vilket var supermysigt, sedan åkte jag in till stan och fick massage (som verkligen inte var skönt, men ja, som man bäddar får man ligga..). Efter det åkte jag direkt hem, tog en snabb fika och gick ut till banan för att hålla i en lektion för E & B. Passade på att rulla upp byxorna och sola benen, 8+ i skuggan har det varit här idag! Erica var på mig att jag måste ta tag i sadelkammaren, rensa ut det som ska slängas och säljas. Så det gjorde jag med henne som hjälp efter lektionen. Det tog ungefär 2 timmar. Gick in och fikade lite igen innan jag och mamma åkte till stan och handlade mat. Kom hem halv åtta och då gick jag ut och mockade!

Fullspäckad dag, minst sagt. Nu myser jag ner mig i sängen med min nyinköpta bok, god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|