LÄNGTAR

Åh vad jag längtar till jag får sommarlov. Har massor av planer - som att göra om i stallet. Har några riktigt balla idéer som jag diskuterat med Erica som ska hjälpa mig. Vi ska göra sadelkammaren rymligare och måla om och göra riktigt snyggt både där och i/utanpå stallet. Det kommer bli så MIG, jag lovar! 
 
Såhär ser stallet ut nu, fast bilderna är tagna någon gång under 2011/2012. Men jag har inte direkt ändrat något. 
 
 
Visst ser det lite rörigt ut nu med vissa plankor är omålade? Men det kommer bli riktigt snyggt och stilrent. Shit, jag vill nästan börja nu! 
 


Kommentarer
Postat av: Erica

ja du kan ju börja med att rensa i sadelkammaren redan nu ;D

Svar: Haha, men vi ska ju måla om och köpa nya grejer och så också ;)
Pernilla Hägglund

2013-02-21 @ 22:56:57
URL: http://ericaschedin.blogg.se
Postat av: Erica

ja, men jag menade att du har så sjukt mycket saker som du kanske skulle behöva bli av med så är det inte sånt jobb sen när vi ska sätta igång att måla till våren ;D

Svar: Haha ja, iofs! :)
Pernilla Hägglund

2013-02-22 @ 15:11:50
URL: http://ericaschedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|