MÅNDAG

God morgon!
 
Måndag idag, vilket för betyder leeeeediig. Haha! Jag ska strax gå ut och göra stallet färdigt. Tänkte att jag skulle tvätta schabrak och benlindor idag, det behövs inför träningarna denna vecka. Sedan ska jag rida grabbarna bus. Funderar på om Frolle bara ska joggas lång och låg. Han fick pulsa i blötsnö igår i cirka 40 minuter, så han kanske har lite träningsvärk. Jag ska börja med ett stretchschema på honom också, så tänkte börja med det idag efter ridturen! Exet får jobba på idag också. Igår red jag kanske 1 mil på honom, han blev dösvettig, stackarn. 
 
Ikväll ska jag titta på avsnittet av ponnyakuten som jag missade igår samtidigt som jag tar ett pass på ct:n. Kommer somna gott ikväll! ;) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|