NÅGRA LÅTAR

1. Nelly med Hey Porsche påminner lite om FloRidas Whistle. Just därför älskar jag den! Den går verkligen hela tiden på högsta volym hos mig nu.
 
 
 2. Train med Mermaid är jättehärlig. Man vill bara dansa när man hör den, riktigt bra!
 
 
 3. One Direction med One way or another. Gograbbarna sjunger en go låt, bättre kombination får man ju leta efter.
 
 
4. Sia med Breathe me. Vackraste låten som finns! Om ni inte redan har kikat på filmen jag har gjort, do it. Jag älskar låten tillsammans med videosarna. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|