PRAKTIK

Hallå! Måndag och ny vecka, härligt :D Jag sitter på praktiken nu och käkar min lunch - yoggi, fruktkusar med skinka, banan och tropisk juice. Har längtat efter att äta hela förmiddagen, haha. Det har kommit in några hästar nu, någon hältutrednig, raspning och ett ultraljud. Förutom det har jag sorterat bland klinikens säkert hundratals journaler. Hittade på Exets journal också som jag kikade i, spännande grejer faktiskt.
Om en timme kommer mamma in med grabbsen. Anette ska kolla igenom munnarna på dom och vaccinera!

Vi hörs mer senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|