1 JANUARI 2013

Första januari, första dagen på 2013 - underbart! Är ni lika taggad som mig?  :D
 

Vaknade halv två idag och har nu kommit hem. Vi ska strax äta middag och sedan ska jag gå ut till hästarna. Det är blankis på alla vägar just nu, så det suger att inte ha ett ridhus att rida i. Så det blir bara skritt idag, men som tur är är en timmas skritt lika lösgörande som om man hade ridit ett lösgörande pass på banan! 
 
Ni får ha en bra dag så länge, så ska jag försöka klura på något vettigt att skriva :) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|