HEJ

Hej! :) Hoppas eran måndag rullar på, lika som min. Är på praktiken nu och har precis fått lunch. Händer inte så mycket idag, varit in en häst på hältutredning som visade sig ha en hovböld, tror jag - hörde inte när dom fastställde men tror det rörde sig om ett sömstick eller hovböld. Sedan har jag tittat på lite röntgenbilder med Marlen som visade mig lösa benbitar (som var riktigt intressant då jag tidigare haft en häst med lös benbit), skurat uppvakningsrummet, fyllt på med kanyler osv och diskat vattenkopparna. Riktigt lugn dag, men det är precis som Anette sa - på måndagar är det allt eller inget.

Nu ska slänga i mig resten av salladen och se om det finns något mer jag kan göra, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|