RUBRIK...

Hallå där ute! Sorry för att det ekat tomt här i två dagar nu.. Jag har inte haft tid/velat att sitta vid datorn och internetet har varit för segt för att blogga från mobilen. Egentligen har jag inget vettigt alls att skriva ens, har säkert suttit och funderat i 20 minuter på bara dom här meningarna.. haha! 
 
Frolle var jättejättepigg idag! Verkade som att han har kommit på att jag har kapat pälsen på honom nu och det inte blir så svettigt så fort han gör något. Det var kul! Exet reds också och han var kanonfin idag, bra galopp och grym trav. 
 
Igår hade jag en jättemysig kväll med två goa vänner förresten. Jag bjöd på inflyttningsmiddag - mexikanska kycklingtortillas och till efterrätt frukt doppade i smält choklad. Perfect night ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|