SCHABRAK & BENLINDOR...

När jag fyllde år, 21 december, beställde jag och mamma ett marinblått Schockemöhle Dynamic Style dressyrschabrak och orangea benlindor från Lamicell från hastbiten.se. Aldrig mer säger jag bara! Efter cirka 2-3 veckors väntan fick vi ett mail från dom där det stod att våran order tydligen såg konstig ut, och att benlindorna inte fanns i lager. Det hade ni väll kunnat tala om lite tidigare, eller? Mamma skrev tillbaka att vi ville ha schabraket ändå, så nu efter en månads väntetid är schabraket på kioskpiraten i Hudik och väntar på oss. Nej, jag ska aldrig mer handla därifrån. 
 
Nu är det dock så att jag letar efter någon annan webshop som säljer orangea benlindor. Hittade tophorse.se som säljer BR's benlindor och schabrak i flera olika färger, bland annat orange då som jag ska beställa hem. Funderar på att klicka hem rosa/lila/turkos schabrak och benlindor också. En rosa snöflinga är väll inte helt fel ;) 
 
 
Vad tycker ni? :) 


Kommentarer
Postat av: Erica

super snyggt, detta skulle ju jag villa ha ^^

Svar: Förstår det! ;)
Pernilla Hägglund

2013-01-23 @ 23:09:23
URL: http://ericaschedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|