Lördag

Hej på er! Jag har gjort i ordning mig för att snart åka till tågstationen och ta tåget till Gävle. Äntligen ska jag få träffa några av alla mina saknade real-girls, Johanna och Linnéa! Vi har inte träffats sedan skolavslutningen så vi har hur mycket som helst att babbla ikapp om, ska bli så roligt och mysigt. 
 
Jag ställde klockan i morse och gick upp och red. Både Frolle och Exet fick en varsin lugn skrittur i skogen. Vi styrde rakt ut bland träd, stock och sten för att dom skulle få använda huvudena och lyfta på fossingarna. Grabbarna älskar att utforska skogen, hitta nya spännande stigar och bara plöja sig fram liksom, vilket jag också gör! Det är så mysigt! I morgon får dom eventuellt en vilodag, det beror på när jag kommer hem igen. 
 
Jag ska försöka uppdatera er från mobilen i Gävle, men när jag skulle lägga upp bilder tidigare idag ville det inte... Så vi får se om det ekar tomt här någon dag eller om 3G i gävle vill samarbeta mer än här! Kram på er :) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|