Mobilolycka

När vi var i Gripen i helgen och skulle åka mot campingen hade jag glömt min iphone på biltaket. Vi åkte på en redigt skumpig väg till en större 90-väg där vi säkert åkte 2-3 kilometer innan vi hör en duns på taket och mamma ser något som flyger ut på vägkanten och delas i två delar. Vi funderade vad tusan det var men sen kom vi på att det var min mobil! Vi åkte in på en mindre väg och parkerade och jag sprang iväg och letade efter den. Usch vad jag blev nervös! Var helt säker på att det bara skulle vara småbitar av den kvar. Dock låg den så fint på vägrenen, telefonen ensam och skalet en bit bort HELT SKADEFRI. Hur sjukt är inte det egentligen? Vissa tappar sin iphone första veckan och måste byta, jag har haft min i 1,5 år och tappat den minst hundra gånger och nu klarade den även att åka av på asfalt i 80-90km/h. BÄSTA IPHONE ♥ 
 

Det blev dock lite repor och en spricka i skalet med mig och Frolle på, så idag har jag beställt ett nytt egendesignat skal från caseapp.se! Jag lovar er, det är galet fint! 
 
 
 
Mitt förra, numera skadade iphoneskal! En av mina favoritbilder faktiskt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|