Onsdag

Godmorgon! Jag har nyss ätit frukost och inspekterat tömkörningsgjorden jag beställde från Börjes. Jag fick hem den igår men det kändes liksom som att det fattades något på den. Idag kom jag på vad det var, två ringar högst upp. Det är bara 2 på vardera sida lite längre ner på min just nu så mamma ringde till dom för att fråga vart ringarna var. Enligt den som mamma pratade med skulle dom finnas med i paketet, dock lösa pga eventuella skador under transporten. Fanns dom där? Nej, så nu är det två ringar på väg med påsten till mig. Så invigningen får vänta till i morgon eller på fredag när jag fått ringarna. 
 
Idag ska Frolle och Exet ridas. Det blir två uteritter. Frolle ska joggas lång och låg och få klättra, likaså Exet tänkte jag. Mer uppdatering kommer under dagen! :) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|