Onsdag

Hallå där ute! Jag var på Man of Steel igår kväll, och helt ärligt så är det nog den bästa filmen jag sett. Den var sjukt bra! Vill se den om och om igen, haha. 
 
Idag ska jag klippa gräsmattan. Det gick så bra förra gången så jag är typ för första gången positiv till att göra det igen! Sen ska jag ut på en cykeltur. Var mer än en vecka sen jag cyklade sist och jag har massor av energi som jag behöver bli av med. Tänker lägga på en halvtimmes styrka också efter! Senare ikväll ska jag rida, när det inte är lika varmt ute. 
 
Nu ska jag köra igång, vi hörs mer under dagen
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|