RESULTAT PÅSKDRESSYR

Frolle var kanonfin idag, kändes verkligen som om jag hade honom på rätt ställe om man säger så. Han var så himla samarbetsvillig under framridningen och längde till och med på stegen i travökningarna (checka in några av bilderna sen så kan man se att han sträcker ut!). Även på banan var han super, men tappade lite energi när jag skrittade från framridningsbanan till ridhuset. Fick jobba som tusan och blev sååå svettig och röd i ansiktet, haha. Men det var det absolut värt! Vi fick 65,13% vilket jag tycker faktiskt var lite snålt på den här ritten. Var säker på att vi skulle få 66-67%, men men... Domarna kan inte alltid tycka lika som ryttarna, eller hur? Känslan var ju i alla fall himlans bra, och det är det som egentligen räknas. Vi kom på en fjärdeplats av åtta ekipage.
Här nedan ser ni några bilder från framridningen. Visst är han SNYGG? :D 
 


Kommentarer
Postat av: Erica

Han är riktigt snygg pillan! du har gjort ett suveränt bra jobb men honom!

Svar: Hihi, tack! :D Glad jag blir!
Pernilla Hägglund

2013-03-29 @ 18:58:32
URL: http://ericaschedin.blogg.se
Postat av: matilda

Så grymt snygga!

Svar: Åh tack! :D
Pernilla Hägglund

2013-03-29 @ 21:47:45
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|