Träning för Fredrik Böhling

Tränade för Fredrik Böhling idag genom realgymnasiet. Fokusen låg på lösgörande arbete. Fick massor av bra tips av Fredrik. Nyttigt att träna för andra ibland som kanske har andra synsätt på saker och ting och kommer med annorlunda tips och trix. Enligt Fredrik är jag lite för snäll så nu ska jag höja ribban och inte nöja mig med halvdanna grejer, utan det ska vara så nära perfekt som det bara går. Jag ska också jobba med att Frolle ska få kvickare bakben.
Konstruktiv kritik om filmen är mer än välkommet



Kommentarer
Postat av: Erica

lika fina som alltid :D

Svar: Men tack erica :D
Pernilla Hägglund

2013-05-15 @ 16:03:10
URL: http://ericaschedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|