Hallå..

Hejsan..! Förlåt för att jag inte uppdaterat någonting, men jag har haft fullt upp hela tiden. Tack för tipsen i alla fall, men jag har inte hunnit med att filma/fota stallet än men jag lovar att försöka göra det snart. 
 
Fredrik har varit här och gjort mig sällskap när mina föräldrar åkt på en tripp till Stockholm. Igår lagade jag min "specialty"-maträtt och jag tror jag fick 10 av 10, haha.. Och idag bakade vi pepparkakor, hur mysigt?! Det enda som fattades var ju snö.
 
Tävlade Buttler igår och han skötte sig exemplariskt! Känslan var otroligt mycket bättre än förra gången och han galopperade nästan hela galopprogrammet utan avbrott. Dock fick vi mindre procent än förra gången, dock var det en annan domare så det går ju inte direkt att jämföra så. Jag, och Erica, är väldigt nöjd - framför allt med utvecklingen han visat sedan i somras när han gjorde sin debut på tävlingsbanan! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|