Hej!

Hej på er! Guuuud vilken trött måndag.. Jag red som en kratta i skolan idag och jag känner mig så dålig! Jag vet inte, men jag kanske är i en växperiod? Man brukar ju kunna tappa koordinationsförmågan och "ridkonsten" då. Hoppas det! 

Nu sitter jag i alla fall på bussen, kommer hem halv sex och då ska jag kasta i mig lite mat innan jag och mamma åker till ridskolan på föreläsning. Den ska handla om hovar och det passar ju jättebra för mig som haft det mycket i skolan nu och prov om två veckor! Frolle och Leon måste vila helt, jag hinner inte.. Hatar verkligen när hästarna får vila. Egentligen gör det inte så mycket om Leon får vila eftersom han kan behöva smälta lördagens jobb lite granna men Frolle hatar jag att låta vila! Dåligt samvete.. 


Lite såhär känner jag idag.. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|