Leon, Frolle och Exet

 Nu är alla tre grabbar ihopsläppta. Leo fick gå på ridbanan medan Frolle och Exet gick i vinterhagen först. Eftersom det fungerade bra släppte vi ihop dom med en gång! Frolle visade vem som bestämmer, aldrig sett honom sån haha. Men Leon verkar trivas bra, han var lite kinkig vid utsläppet och vågade inte gå förbi några Ikeapåsar som hängde på staketet och sen var han jätterädd för plankorna. Haha, min jättebebis! 

Fotade massor av bilder som jag ska visa er sen så fort jag har tid. Nu ska jag åka in till Hudik och tävla med Uran Buttler. Det är en klubbtävling, en omgång av HRPKs Johanna Stark Cup. Önska oss lycka till! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|