Monday

Halloj, allt bra? :) 
 
Med mig är det ovanligt bra för att vara en måndag. Jag antar att jag är på så bra humör efter helgen att det håller i sig även nu, och det är ju kul! Tänkte dra dagens plus och minus, lite varierande och lättläst. 
 
+ Tog med mig indian chai-te till Lervik som jag snuttade på under dagen, så himla gosigt! 
 
+ Vi hoppade och gjorde en ganska klurig övning som var jätteskoj. 
 
+ Frolle var kanonfin från början till slut av dagens lösgörande pass, världens bästa ponny! 
 
+ Leon var jätteduktig och avslappnad när jag hängde på honom och gjorde uppsittningsövningar.
 
- Jag red en häst som jag tycker lite mindre om att rida på skolan. Det var bara att bita ihop, men.. vi passar verkligen inte ihop. 
 
- Leon hade tappat sin grimma i hagen. 
 
Vad är era toppar och dalar idag? :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|