Onsdag

Godmorgon! Allt bra med er idag? Gud vad kyligt det var i morse, is på vägen för jag sladdade med epan på väg till tåget haha. Måste byta till vinterdäck..

Idag går jag bara till 11, men jag kommer hem halv 2. Då ska jag ge hästarna sin lunch och äta lite själv. Sedan ska jag göra allt i stallet. Jag och Frolle ska ut på en uteritt och Leon ska få träna på att följa bettet och vänja sig vid stigbyglar och lite uppsittning - alltså rörelserna, jag ska inte sitta upp. Jag ska även promenera honom som vanligt med lite ledarskapsövningar. 
Ikväll ska jag och en kompis åka till gymmet! Kuuul! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|