Today

Hejsan hoppsan! Allt bra med er idag? 
 
Lång dag i skolan idag, började med bilogi i tre timmar där vi gjorde en naturvetenskaplig uppsats om genteknik. Jag skrev om genmodifierade grödor och jag tycker det blev ganska bra! Sedan var det lunch och idrott. Vi hade en ny instruktrör idag och han var grym! Mycket roligare övningar och mer varierad träning. Tummen upp för Ove!
Gick en sväng på stan med Johanna innan engelskan och jag vill bara shoppa, shoppa, shoppa när jag ser alla glittriga, färgglada och snygga plagg - som vanligt när man bestämt sig för att inte handla en enda grej.. Tre timmar engelska sen som inte alls kändes som tre timmar. Vi hade betygssamtal om vårat argumenterande tal vi hade för några veckor sedan och jobbade med analysen om filmen American History X, som jag snart är klar med. Så himla bra film det är alltså.. 
 
När jag körde hem från tåget kände jag att det var väldigt halt underlag, så jag valde att inte rida Frolle idag. Känner inte för att chansa och få en halkskada som tar flera veckor att läka direkt. Så han fick vila idag, komma in från regnet lite tidigare än vanligt och knapra massa gott hö. Likaså Leon och Exet! Hoppas verkligen på att det blir varmare imorgon så jag i alla fall kan jogga lite med Frolle och gå med Leon. 
 
Nu ska jag plugga inför samhällskunskapsprovet imorgon. Det är sisådär 30 frågor och svar som ska ristas in i huvudet på mig, så önska mig lycka till! 
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Så fin han är!
Hur länge har du haft honom? Kan du inte skriva ett inlägg om eran resa? Hur den började osv ? :)

Svar: Det kan jag absolut göra! Håll utkik :)
Pernilla Hägglund

2013-11-14 @ 21:16:27
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|