Visst ni att...

.. Frolle har lite av ett sadelgjordtvång? Han blir surig och biter sig själv i bringan när man tar på honom sadeln och spänner sadelgjorden. Det är också när man borstar/klappar honom fram på bogen och spänner täcken. Dock gör han det bara ibland så jag tror snarare att det är ett tix - han har väldigt lätt för att utveckla tix. 
 
.. Frolle inte kan använda höga transportskydd? Det hände en liten incident på hemresan från en tävling i februari 2012 och det är inget jag vill vara med om igen. Problemen efter det visar sig fortfarande ibland.. 
 
.. Leon följer efter Frolle som om det vore hans mamma ute i hagen? Haha, så sött. Jag tror Frolle börjar acceptera läget med en bebis nu och han är inte lika surig längre. Leon älskar Frolle, det är hans stora förebild, men Frolle tycker bara att han är en tönt som inte kan någonting.. Hahaha! 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Dressyrponny.se

Sv; Tack snälla!

2013-11-14 @ 14:29:04
URL: http://dressyrponny.se
Postat av: Malin Ottenbäck

Första punkten är precis som min ponny.. :/

Svar: Uscha.. Det är tråkigt när dom gör så :/
Pernilla Hägglund

2013-11-14 @ 21:17:34
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|