Fredag!

I morse var det inte ens jobbigt att kliva upp ur sängen, även fast klockan ringde vid fem. Skoldagen har varit rätt lugn och vi har haft det kul! Jag tog rödbetsbiff som var chevrégratinerad till lunch och den var faktiskt jättegod, lite skum i smaken men det funkade. Vi får ju välja mellan 5 rätter varje dag på våran lunchrestaurang, och nu har dom bytt ägare så maten är ännu bättre. Så skönt att kunna äta ordentligt i skolan! Många skolor har ju "fakemat" och väldigt tråkiga och vanliga rätter, men på Heartbreak får vi ofta prova på nytt. 
 
Nu ska jag slänga i mig lite mat tillsammans med födelsedagsbarnet, mamma, och sedan sticka ut till stallet och trimma Frolle på banan. Det ska bli jättekul! Hörs senare! 
 
 


Kommentarer
Postat av: Sara Fryk

Grymt bra blogg!

Svar: Åh, tack, så glad jag blir!
Pernilla Hägglund

2013-10-18 @ 17:35:12
URL: http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|