Mot skolan

Inte varje dag man får skjuts till skolan måste jag säga, särskilt inte när man går i skolan 12 mil bort ;) En av min systrar är hemma nu och hon skjutsar. Medan jag har min enda lektion ska hon shoppa och sen ska vi åka till hemlig destination angående mina hemliga planer! Ska bli superkul att åka dit igen. 

Jag var helt slut igår kväll efter praktiken, så bloggen fick lida på grund av det.. Sorry! Ikväll ska jag dock ta mig lite tid att blogga. 
Förresten, designen som är på gång nu blir extremt fin! Höstig och jag älskar den redan, även fast den inte är klar än. Haha! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|