Shopping ♥

Idag efter skolan åkte jag och mamma till hemlig destination igen, hihi. Allt känns så himla bra nu, detta kommer bli en minst sagt spännande resa! Sedan åkte vi till Valbo Köpcentrum, käkade på Ikea och handlade galgar till stallet. Jag ska hänga upp alla schabrak på galgar i färgordning under sadlarna i sadelkammaren, kommer bli supersnyggt och praktiskt! Vi köpte 20 st, men jag tror vi säkert måste införskaffa minst lika många till haha. 
Sedan gick vi in på Hööks och shoppade loss. Vi gjorde av med mer än 3 tusen spänn, ehehe.. Och mer måste vi beställa, fast från Börjes ;) Älska hästshopping! ♥
 


Kommentarer
Postat av: :)

Bilder på det ni köpt? ;)

2013-10-23 @ 22:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|