Drömoutfit

 
Catago Silver Boots
Otto Schumacher pannband
Schockemöhle benlindor
Min egna håruppsättning med krona i swarovski i mitten
Farmland handgjorda swarovskiskärp
Equiline Cadence dressyrfrack
Mountain Horse ridbyxor
Uvex Perfexxion Glamour ridhjälm
 
Dessutom skulle jag ha ett kandarträns med vit fodring i en extra bred nosgrimma, mitt egna schabrak från Mias med svart och grå kantband och en silverremsa, vita roeckl ridhandskar, lackade ridstövlar och en plastrong från equidesign. Så snyggt tycker jag! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|